لـــــــــولـــــــــویی✿(◕‿◕)

کمک...

1390/6/5 9:32
676 بازدید
اشتراک گذاری

کمک ! میدونید چیه لولو یی نازه ولی فک کردم اگه پسر باشه و سید علی بزارمش اونوقت

لولویی پسوند بدی میشه...

اگه دختر باشه که با سید به هیچ  نتیجه ای نرسیدیم....

الانم کلی ناراحتم..

آخه نمیدونم اسم وبمو چی بزارمش...هنوز وقت دارم عوضش کنم هــــــــــــــــــــــــــــــــا....

جون من بگید کدومش خوبه :

همون لولویی باشه

فسقلی باشه

گوگولو باشه

بچولک باشه

غوغولی باشه

پچی پتی باشه

آسممون مامانفرشته

فینگیلی

کمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک کنید در راه خدا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سعید
5 شهریور 90 8:49
سلام اسم وبلاگت قشنگه . اما اگه بخوای اسم نی نی ات رو بذاری علی همونطوری که گفتی خوب نیست . و از اونجایی که علی اسم خیلی قشنگیه ( اسم بابای سعیدمه ) پس اسم وبت رو بذار فسقلی یا فینگیلی
مامان فاطمه‌شهرزاد
5 شهریور 90 9:26
سلام مامان مهربون اميدوارم هميشه شاد ياشي و از اين لحظات شيرين و پرخاطره لذت ببري. مواظب خودت و ني‌ني گولوت باش
شهره مامان مينو
5 شهریور 90 11:08
منكه هنوز همون نخودي رو ترجيح ميرم


قربون تو و نخودی برم من...........
مامان ارميا
5 شهریور 90 11:32
سلام. مبارك باشه. به سلامتي ايشااله. مراقب خودت باش. به نظر من يه اسم قشنگ براي وبلاگت انتخاب كن تا فردا ني ني گلت نگه مامان اين چه اسميه براي وبلاگ من گذاشتي. آسمون مامان قشنگه.


حرف دلمو زدی...خودمم آسممون مامانو دوس دارم
طهورا
5 شهریور 90 12:17
هرچی نوشته بودم برات پرید!


چی پرید...کی پروندش.....خوب دوباره بنویس